O pracy hostessy

zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od a

O pracy hostessy Znalezienie hostessy do promocji produktów Twojej firmy może byż wyzwaniem. Sprawdź tu:

Kim jest hostessa?

Hostessa ? przewodniczka oprowadzająca gości na targach, wystawach lub kobieta zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostess? czyli gospodyni. W rzeczywistości hostessy asystują gospodyni lub gospodarzowi eventu. Hostessy podczas bankietów, konferencji i targów przejmują część obowiązków organizatorów, witając gości, wskazując im drogę i dbając o ich dobre samopoczucie. Hostessy są także ambasadorkami marek, pomagają firmom w tworzeniu korzystnego wizerunku oraz wspierają sprzedaż.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Hostessa


Hostessa to świetny sposób na początek kariery dla młodych i atrakcyjnych dziewczyn. Jednak sama uroda nie wystarczy - warto reprezentować ponad przeciętny poziom kultury, trzeba mieć też dobrą kondycję fizyczną. Z pozoru praca wygląda na łatwą i przyjemną, jednak bywa sporym obciążeniem - często taka dziewczyna musi, mimo zmęczenia wielogodzinnym staniem w butach na wysokim obcasie, zachować uśmiech i uprzejmość. Wiele prestiżowych eventów przyciąga zagranicznych gości, tutaj znajomość języków obcych jest niezbędna, tak więc wymagania bywają naprawdę duże.. Z pewnością taką pracą warto pochwalić się w CV - świadczy to o dużym zaangażowaniu, wysokiej kulturze osobistej oraz zdolności do poświęceń.


Wartość reprezentacji

Hostessy są zatrudniane zarówno na targi, wystawy, jak i na eventy. Dobra hostessa powinna być ambasadorką produktu, powinna zachęcać klientów do zapoznania się z ofertą i odpowiedzieć na ich wątpliwości. Komunikatywność jest bardzo dużym atutem, który przydaje się hostessie zawsze, niezależnie od tego czy ma brać udział w imprezie firmowej, czy tez prezentować firmę na targach. Pamiętajmy, że za wysiłek i pracę dziewczyn należy się odpowiednie wynagrodzenie - nie warto oszczędzać na reprezentacji firmy!