Naklejki, nalepki i plomby. Poligrafia

Dodane: 23-12-2015 03:36
Naklejki, nalepki i plomby. Poligrafia Naklejki to jeden z wielu produktów poligraficznych, mają one również odmiany np. plomby gwarancyjne void druk. Technik drukowania jest bardzo dużo i w coraz lepszych cenach. Artykuły poligraficzne.

Offset

Offset bezwodny ? rodzaj druku offsetowego, w którym forma drukowa nie jest zwilżana środkiem zwilżającym, tj. wodą z dodatkami. Do druku bezwodnego stosowane są specjalne formy drukowe (formy silikonowe) i specjalne farby cechujące się wysokim napięciem powierzchniowym. Offset bezwodny eliminuje problemy pojawiające się w offsecie klasycznym związane z kontaktem roztworu zwilżającego z farbą drukową (emulgacja farby, utrata połysku farb metalicznych) oraz z podłożem (zawilgocenie podłoża drukowego). Umożliwia też grubsze niż w offsecie klasycznym (tj. ponad 3,5 ?m) nałożenie farby ze względu na stosowanie specjalnej formy drukowej (analogia do wklęsłodruku). Jednak koszty druku i problemy technologiczne sprawiają, że w druku offsetowym zajmuje on stosunkowo niewielką przestrzeń niszową (np. zadruk powierzchni niechłonnych)

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Offset_(poligrafia)


Jak działa reklama?

Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.

Czasami reklama występuje w formie ukrytej ? np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat ? co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty, będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego.

Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy ? np. firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca ? co jest na pograniczu reklamy i korupcji.

Ponieważ celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego można się spotkać w reklamie z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej.

Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę.

Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną. Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam ? reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego, ang. Cause Related Marketing). Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama#Dzia.C5.82anie


Dla małych i dużych firm

Czym byłaby firma bez wizytówek, ulotek czy innych artykułów drukowanych? No właśnie- rola poligrafii na rynku jest ciągle bardzo duża, a wręcz ostatnio coraz większa. Przecież ciężko o przedsiębiorstwo, które nie ma swoich ulotek czy też plakatów. Firmy te często prześcigają się w ofertach i proponują coraz niższe ceny nawet za niskie nakłady, głównie na potrzeby małych firm. Nie oznacza to, że jest to upadająca branża, dalej jest duży potencjał w firmach poligraficznych i tych, które dostarczają im materiały. Teraz usługi poligraficzne są na tyle dostępne, że nawet jednoosobowe firmy mogą sobie bez problemu pozwolić na regularne zaopatrywanie się w materiały drukowane.