Krótko o markowej i sportowej odzieży

Dodane: 06-09-2015 08:36
Krótko o markowej i sportowej odzieży Sport uprawia, bądź uprawiał chyba każdy. Wiadomo, że początki są najtrudniejsze i najdroższe- właściwe obuwie, suplementy diety i odzież. Sportowa odzież używana to świetny pomysł na ucięcie tych kosztów.

Marka odzieżowa i nie tylko - Adidas

Adidas AG ? niemiecka firma produkująca obuwie i odzież...sportową, założona w 1924 przez braci Adolfa i Rudolfa Dasslerów jako Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Nazwa pochodzi od zdrobnienia imienia (Adi) i trzech pierwszych liter nazwiska (Das) założyciela firmy, Adolfa Dasslera1. Jest podzielony na trzy części: Adidas Sport, Adidas Classic, Adidas Style.

Znakiem firmy Adidas są trzy paski, które są umieszczane na ich produktach np. na ramionach strojów piłkarskich. Poza obuwiem i odzieżą firma produkuje sprzęt sportowy, np. rękawice i piłki.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Adidas


Ubrania do ćwiczeń

Rozpoczęcie treningu na siłowni czy ogólnie uprawiania sportu wiąże się z wydatkami an ciuchy do tych ćwiczeń. Nie można przecież przyjść ćwiczyć na siłowni w jeansach i swetrze. Tutaj ćwiczący mają kilka opcji: mogą ubrać się w jakimś tanim sklepie z odzieżą sportową, kupić drogie markowe ciuchy, albo udać się do sportowego ciucholandu - co w zasadzie jest połączeniem poprzednich opcji.

Niezależnie od wybranej opcji ciuchy na trening powinny być wygodne i wykonane z dobrej jakości materiałów. Ciężko powiedzieć czy najtańszy t-shirt z bazaru dobrze sprawdzi się przy intensywnym treningu. Dlatego osobiście wybrałbym opcję zakupów z ciucholandu, ponieważ za dobrą cenę dostanę dobrej jakości ciuchy, które posłużą mi podczas długich ćwiczeń.


Popularność ciucholandów

Popularność lumpeksów stale rośnie, cieszą się coraz większym zaufaniem i mają wielu stałych klientów. Głównie zawdzięczają to temu, że oferują dobre jakościowo ciuchy w cenie do trzech razy niższej niż ich nowe odpowiedniki w firmowych sklepach.

Kto najczęściej odwiedza takie sklepy? Tutaj różnie, ale głównie są to kobiety w przedziale wiekowym od 25-40 lat, wybierają ciuchy dla siebie i dla swoich dzieci. Jest też sporo blogerek modowych, które zaopatrują się w takich miejscach, często się do tego nie przyznając się do tego.