Każda firma musi mieć stronę. Dlaczego

ole IP. Towary i usługi zamawiane są w trybie bezpośrednim (on-line), natomiast dostawa oraz płatność może odbywać się w sieci lub poza nią. Z e-commerce wyłączone są zamówienia złożone przez telefon, fax lub za pośrednictwem pocz

Każda firma musi mieć stronę. Dlaczego projektowanie stron internetowych rybnik

Cytat z Wikipedii o e-handlu

Według Głównego Urzędu Statystycznego e-handel1 (e-commerce) obejmuje transakcje, które dokonywane są poprzez sieci oparte na protokole IP. Towary i usługi zamawiane są w trybie bezpośrednim (on-line), natomiast dostawa oraz płatność może odbywać się w sieci lub poza nią. Z e-commerce wyłączone są zamówienia złożone przez telefon, fax lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Sam termin e-commerce wszedł do powszechnego użycia dopiero w 1997 roku, a wykreowany został przez IBM.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny


Usługi internetowe

Obecnie biznes w sieci jest bardzo dobrze prosperującą dziedziną współczesnej działalności gospodarczej. Istnieje bowiem olbrzymie zapotrzebowanie na różne sklepy internetowe, oferujące swoim klientom nietypowe, ale bardzo potrzebne rzeczy. Za pośrednictwem Internetu możemy zdecydować się na zamówienie towarów nawet z najbardziej odległych zakątków świata i trzeba przyznać, że jest to bardzo cenione wśród klientów.

Olbrzymią popularnością cieszą się również strony internetowe, które oferują klientom bezpośredni zakup towarów pochodzących z różnych stron świata. Jest to niewątpliwie bardzo ceniona działalność, na którą warto zwrócić uwagę, jeśli chcemy rozpocząć prowadzenie własnego interesu w sieci.


Wikipedia i e-commerce

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny